Ashampoo WinOptimizer

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Mathias Flinck Mathias Flinck 5 timer, 46 minutter siden.
Oprettet af
harritsø
Participant

Bladudgave (fx 6/2017):
Artikel / sidetal: Side 21
Dit spørgsmål:

Jeg har installeret WinOptimizer 2017. Og jeg har så købt bladets tilbud til 74 kr. Fra Ashampoo har fået en licensnøgle til WinOptimizer 2017 – altså ikke upgrade til WinOptimizer 14 eller 15, som der står på bilaget. Jeg har heller ikke modtaget en CD.

Jeg har mailet mit problem til Ashampoo, men ikke hørt en dyt.

Har jeg misforstået noget?

Mvh Jens

Mathias Flinck
Mathias Flinck
Moderator

    Kære Jens,

    Når du køber en licens fra Ashampoo, så vælger du, hvordan du vil have produktnøglen tilsendt. Hvis du har valgt den per mail, så skulle du gerne have fået en e-mail med en ordrebekræftelse, hvor der under Dine produkter står det, du har bestilt og lige herunder en licens.

     

    Under bestillingen har du også oprettet en bruger på Ashampoos hjemmeside. Den profil kan du logge ind med på Ashampoos hjemmeside og under MyAshampoo kan du finde en fane, der hedder Licensnøgler – her kan du finde nøglen og hente den udgave af Winoptimizer, som du har købt.

     

    Med venlig hilsen

    Mathias Flinck

    Du skal være abonnent for at skrive et indlæg