Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen 5 år, 12 måneder siden.
Windows-udgave på pc’en:10
Beskrivelse af problemet:
Jeg har mistet Microsoft Edge, jeg har prøvet at udføre den opgave som i vidste blad nr. 5/2018.
men det virker ikke, jeg har vedhæftet en kopi af den meddeles som jeg får i windows Power Shell
Jeg håber i kan hjælpe uden at jeg skal geninstallere windows 10.
med venlig hilsen
Vedhæftede filer:
6 år siden
Hej
Det er fint fejlsøgt, men jeg kan desværre ikke læse dit skærmskud, der er blevet gemt som JPEG, og derfor er blevet uklart. Har du prøvet at reparere / nulstille Edge? Det gør du i Windows’ Indstllinger for Apps. Rul ned til Microsoft Edge, og klik på Avancerede indstillinger. Så får du et vindue med de to muligheder. Jeg vedlægger et par skærmskud.
Vedhæftede filer:
5 år, 12 måneder siden
Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.