Adgang til Outlook i dag

Ikke løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  HansBarth 6 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
HansBarth
Abonnent

Jeg har mit eget domaine hos Surftown. Her har jeg så haft min egen server til mails og hjemmeside. Imidlertid har Surftown ændret det så jeg er nødt til at benytte deres server til ud- og indgående mails. Derfor har jeg i min Outlook 2013 oprettet en ny konto for min mail adresse og Surftowns server til ud- og ind post, og det fungerer fint.

I mit Outlook “hoved billede” (billede vedlagt) har jeg så øverst min nye konto med indbakke, sendt post etc.

For neden under har jeg så min gamle konto med min mail adresse og (2) bagefter. Her er indbakke, sendt post m.v. tomme hvilket er naturligt.

Mit problem er, at når jeg vil ind i min Outlook i dag er jeg nødt til at klikke på min gamle konto. Hvis jeg klikker på min nye konto får jeg besked på, at “vi fandt ikke noget vi kan vise her”.

Er der en måde hvor jeg kan tilknytte Outlook i dag til min nye konto, så jeg kan lukke den gamle. Rent faktisk har jeg i kontoindstillinger lukket min gamle konto, så det er kun den nye der er det. Så det er lidt underligt den er på forsiden af Outlook.

Jeg vedlægger et billede af Øverst til venstre er min nye konto, og neden under den gamle der hedder (2) efter adressen. Det er den jeg skal klikke på for at komme i Outlook i dag.

Når jeg starter op om morgenen kommer jeg til Outlook i dag.

Jeg har søgt på alt muligt på Google, men uden held. Så jeg håber meget, at kan få hjælp her.


kaj-emil
Abonnent

    Hej

    Billedet du nævner er ikke medtaget, så en god idé er at sende indlægget igen.

    Med venlig hilsen

    Kaj-Emil


    HansBarth
    Abonnent

      Jeg prøver igen. Denne gang både som billede og pdf.

      Håber meget på hjælp.

      Med venlig hilsen

      Hans

       


      kaj-emil
      Abonnent

        Hej Hans

        Jeg har læst dit indlæg, og set dine vedlagte billeder. Jeg har hertil et par kommentarer:

        Du skriver:
        Imidlertid har Surftown ændret det så jeg er nødt til at benytte deres server til ud- og indgående mails.

        Surftown (har haft Domæne her i 11 år) vil ikke ændre noget, dit Domæne er dit, og du står selv for opsætningen. Surftown giver dig plads (alt efter hvad du betaler for), og “sparker” dig ud på nettet.

        Dine billeder:
        Du må ikke anvende “store bogstaver” i din mail-adresse, og det undre mig, at den samme adresse forekommer to gange?

        Med venlig hilsen

        Kaj-Emil


        HansBarth
        Abonnent

          Hej Kaj Emil.

          Dit svar hjælper mig jo desværre ikke.

          Det er uden betydning at det er stort H og B i min mail adresse. Jeg modtager fint mail både med små og store bogstaver. Jeg tor kun problemet er ved hjemmesider. Det har jeg oplevet.

          Tidligere hed min mail server til post: mail.barth1.dk men her blev jeg ustandselig bedt om at bekræfte min kode.

          Surftown sagde, at jeg skulle ændre min server til mail.surftown.com og det gjorde jeg med en ny konto. Og det virker fint.

          Som jeg skriver slettede jeg min gamle konto i indstillinger, men den fremgår stadig på mit startbillede.

          Så mit problem er som jeg skriver, at jeg for at komme til Outlook i dag skal klikke på den gamle konto.

          Med venlig hilsen

          Hans


          kaj-emil
          Abonnent

            Hej Hans

            Det at du kan bruge store bogstaver i din mail-adresse overrasker mig meget:

            Det overrasker mig også, at Surftown sagde, at du skulle ændre din mail server fra mail.barth1.dk til mail.surftown.com, det giver for for mig ingen mening, så jeg står af her.

            Du kan prøve, at gå ind her:

            https://controlpanel.surftown.com/clientarea

            Efter at du har logget ind til Surftown, har du alle oplysninger og opsætninger for dit Domæne, og nederst til højre har du mulighed for, at chatte med en Surftown-medarbejder.

            Med venlig hilsen

            Kaj-Emil


            HansBarth
            Abonnent

              Hej Kaj-Emil.

              Grunden til at Surftown anbefalede mig at skifte server var, at jeg ustandselig fik en box hvor jeg skulle bekræfte kodeordet til min server. Det problem blev løst da jeg gik over til deres server.

              Jeg er klar over at jeg kan chatte med en Surftown medarbejder, men de kan / vil ikke hjælpe mig med en Outlook opsætning. Det har ikke noget med deres domaine at gøre.

              Derfor har jeg forsøgt at få hjælp hos Komputer. Selvfølgelig kan man sige, at det vel kan være lige meget hvilket link jeg skal trykke på for at komme til Outlook i dag. Jeg vil blot gerne kunne lukke min gamle kont helt.

              Med venlig hilsen

              Hans

              Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.