Backup af mails

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 6 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
khyllekh
Abonnent

Jeg vil gerne lave backup af udvalgte mails (altså ikke dem alle) i en mappe på skrivebordet eller på en ekstern harddisk. Hvordan bærer jeg mig ad med dette? Jeg bruger Outlook 2007 og Windows 10.

Kjeld

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej Kjeld,

    Jeg har desværre ikke en Outlook 2007 ved hånden, jeg kan teste det på. I Outlook 2016 kan du trække beskeder ud fra indbakken til den ønskede placering, fx en mappe på skrivebordet, hvor der så skabes en .msg-fil. Jeg er temmelig sikker på, at du har samme mulighed i Outlook 2007.

    Prøv, om det virker, ellers vend tilbage.

    Med venlig hilsen

    Christian
    KFA

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.