Hej
Jeres nyhedsmail går hver gang i spamfilter.
Jeg opdagede det tilfældigt en dag jeg var på TDC/YouSee webmail og så at de ligger i deres spamfilter her ligger de nogle dage, derefter forsvinder de inden de når at komme i min egen mailboks på Pc’en.
Hvordan kan det løses, jeg er jo nok ikke den eneste der ikke får jeres nyhedsmail mere.
Mvh
Kenneth
Hej Kenneth.
Hvilket mail-program bruger du? I gmail flytter du bare den mail, der ligger i Spam over i indbakken, så skulle den komme der fremover.
Venlig hilsen Steen
Hej steenfranch
Tak for din besked, det er ikke mit mail program der lægger nyhedsbrev i spamfilter. Det er min udbyders hoved mailboks TDC/YouSee der lægger nyhedsbrev i spamfilter. Så mailen når aldrig at komme til min mailboks på Pc’en.
Venlig hilsen
Kenneth
Ja, det lyder da helt vildt. Skal det forstås sådan, at TDC modtager nyhedsbrevet fra Komputer for alle og at det så går direkte i TDC’s spam? Der må jo ligge en eller anden fejl i deres system.
Har du prøvet at skrive direkte til TDC/Yousee? De må vel have en eller anden form for support. Skriv gerne og fortæl, hvad de har at sige til deres forsvar ;-). Håber, at de får styr på det. Du kan da ikke være tjent med sådan en udbyder.
Venlig hilsen Steen
Hej Steen ( steenfranch )
Det er korrekt forstået at når TDC/ YouSee modtager nyhedsmailen på deres mailserver så går den direkte i deres spam filter.
Jeg har nu skrevet til TDC/YouSee om hvordan man kan undgå dette. Får jeg en løsning så skal jeg nok skrive det i denne tråd.
Venlig hilsen
Kenneth
Nu har jeg fået svar fra TDC/YouSee – hvordan jeg skal gøre på deres mailserver. Så det vil jeg prøve næste gang jeg ser nyhedsbrevet fra Komputer for Alle i spamfilter.
Svaret fra TDC/YouSee: De mails som ikke skal havne i din spambakke markerer du som ønsket/sætter flueben ved og de skulle fremover gerne gå direkte i din indbakke.
Venlig hilsen
Kenneth
Fint. Så håber vi bare på, at det virker 😉
Venlig hilsen Steen