Programnavn:
Evt. bladudgave (fx 6/2017):
Dit spørgsmål: Når jeg går ind på EXPLORER K Komputer for alle og skal hente et program får jeg kun ÅBN eller GEM det kan jeg ikke bruge til noget!!
Når jeg bruger GOOGLE CHROME og laver min profil med mit abon.nr. og herefter skal hente et program får jeg et skilt at jeg skal være abonnement eller købe et blad, jeg laver herefter et check i min profil her står det hele..
Jeg har prøvet at ringe samt skrive men endnu ingen svar… Er der nogen her i dette forum der kan hjælpe???
Hilsen Jørgen
Kære Jørgen,
Det er en god ide at bruge Chrome, da Internet Explorer kan give problemer.
Kan du fortælle, hvilket program, du har prøvet at hente senest? Når du er logget ind med dit abonnementsnummer, bør du kunne hente uden sværdslag, men der kan være et konkret problem med et program, og så kan jeg se på det.
Steffen Nielsen
Komputer for alle
Hej, som ny bruger har jeg samme problem. Er logget ind med abonnementsnr. Bruger chrome. kan ikke hente advanced system care pro 10. Når jeg klikker på link for at hente programmet går systemet tilbage til udgangspunktet.
bruger windows 10. Men problemet er stadig ikke løst efter 1 dgs tid. Kundenr. vil ikke accepteres.
Hey
Jeg har samme problem. Vil hente Adobe pdf., men spørger til mit abonnementsnummer. Taster jeg det ind, får jeg oplyst, at jeg ikke er abonnent. Jeg har logget ind forud for download af program.
Håber snart problemet bliver løst.
Jeg har også samme problem. Er logget på, men kan ikke hente programmer fra Fordelszonen
jeg har de samme problemer kan ikke hente prog. Spybot
Hej igen
Fik opdateret mit Windows 10, kørt en scanning med Driver booster 5 (dog købt PRO-version) genstartede og så kunne jeg downloade programmer fra Fordelszonen igen. Men det var en lang sej vej, inden det lykkedes.
løst d. 7.2.2018