Programnavn: Bitdefender Anti-Ransomware
Evt. bladudgave (fx 6/2017): 12/2017
Dit spørgsmål: Jeg har nogle gange forsøgt at hente programmer fra fordelszonen, men det er som om der er en “spærring” der forhindrer modtagelsen. Har I evt. en forklaring og/eller løsning på problemet ??
Frits, Hørsholm
Kære Frits
Typisk, når programmer ikke kan downloades, skyldes det en fejl i browseren, fx et tilføjelsesprogram, der ikke makker ret. Derfor vil jeg bede dig forsøge med en anden browser, og hvis det stadig giver problemer, kan du skrive tilbage, og vi kan se mere konkret på det.
Med venlig hilsen
Steffen Nielsen
Komputer for alle
Hej!
Jeg vil gerne downloade “Patch my PC”, men der kommer altid en “tom side”. Andre programmer har jeg ingen problem med. Bruger Windows 10 og browseren edge.
Tak på forhånd for svaret.
Mvh G. Rosenberg
Jeg har prøvet at downloade “Patch my PC”, men der kommer altid en “tom side”. Det samme gælder IObit Malware Fighter. Jeg har så prøvet at åbne fordelszonen i Firefox, men her kommer der en meddelelse om at jeg har valgt at åbne imfv5-setup.exe, og om jeg vil gemme den. Så sker der ikke mere enter jeg vælger at gemme filen eller ej.
Hilsen
Marianne Jørgensen