Jeg er på flere pc’ere med W7 og IE9 stødt på det problem, at IE på visse hjemmesider giver meddelelsen “IE er holdt op med at fungere” og derefter lukker ned. Afhjælpning virker ikke. Kompabilitetsvisning virker ikke. Masser af råd, der er søgt over nettet virker heller ikke. Det ser ud til, at mange møder dette problem. Jeg bruger nu Chrome, men det er jo en nødløsning. Er der nogen, der har en løsning på IE? Mvh Perh
Hej Tips. Tak for dit indlæg. Jeg er også vidende om IE’s problemer, men jeg tror ikke, de har forbindelse med mit beskrevne problem. Chrome er da udmærket. Mvh Perh
Hej Tips. Jeg hører gerne, hvis du støder på løsninger. Mvh Perh
Hej, jeg vil gerne give mit besyv med ang IE. Som du kan andetsteds her på siden har jeg også haft problemer med IE9 allerede før det kom i nyhederne og fik bl.a. også det råd at bruge Chrome som jeg i begyndelsen var lidt afventende overfor som jeg kan læse du også er. Efter først at have prøvet flere af løsningerne som er beskrevet på Microsoft Fix-It uden held samt et par andre muligheder valgte jeg til sidst at installere Chrome og det virker tilsyneladende. Jeg har ikke haft samme problem siden, dog skal man lige lære Chrome ordentligt at kende da det er en del forsk. fra IE9 mht favoritsider mm. Min anbefaling er imidlertid at du, set i lyset af de seneste oplysninger, i hvert fald bør prøve Chrome midlertidigt og afvente at der kommer en løsning på problemerne ang. IE9 og så evt. skifte tilbage til IE9.
Held og lykke – det er bare møgirriterende at vores privatliv i den grad hele tiden er truet af luskede typer, men det er desværre den “nye” virkelighed, så må vi bare håbe det ikke får den store betydning for os alm. brugere selv om vi må være vågne overfor alt hvad der sker med vores comp. – det kan såmænd være svært nok i sig selv uden førnævnte typer.
hilsen Kebe
Jeg har fundet en anden årsag til problemer med browseren, nemlig dårlig forbindelse i netværkskabler og router.
Omkring netværkskabler kan de feks. blive letter defekt hvis at de har fået et skarp knæk feks.
Og en router kan jo også tilsyneladende virke godt nok, men er lidt letter defekt, som forstyrrer browseren.
For at afprøve dit system kan du prøve at gå uden om routeren og koble computeren direkte til modemet og teste om det giver en forskel.
Hvis at browseren virker korrekt direkte tilkoblet modemet, ja så har du en letter defekt router…..
Jeg er også gået i gang med at undersøge hvilken betydning netværkskabler har, de fås jo med en langsom ydelse i cat5 netværkskabler, og i en stor ydelse i cat7 netværkskabler.
Måske at du har meget gamle netværkskabler ( cat3 ) feks. og normalt står det stemplet på kablet hvilken kategori den er men ikke altid.
Kik også forbi Wikipedia og kik på emnet netværkskabler og hastighed.
ISO/IEC 11801 – Wikipedia, the free encyclopedia
Klik for stor foto og se eks. på cat7 netværkskabler.
Slette
Hej Tips.
Vi har 2 bærbare HP pc’ere med W7, der kører trådløst mod en YouSee Router. Min IE 9 volder problemerne, mens Chrome kører fint på min pc. På min kones PC kører IE 9 upåklageligt.
Derfor mener jeg ikke, at det kan være router eller kabler.
På et tidspunkt vil jeg afinstallere og geninstallere IE9. Så må vi se.
Mvh Perh