mistet internetforbindelsen

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  khpoulsen73550288 7 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
jacinta
Abonnent

Lenovo stationær computer har for en måneds tid siden været på nettet, men nu pludselig er der ingen forbindelse.

Der er kabelforbindelse til nyligen indkøbt router som igen er kabelforbundet til YouSee Home Box.

Routeren er en D-Link AC1200 WI-FI Gigabit router Dir-842

(varebeskrivelse: DIR842 Wireless AC120 Dual Band Giga)

Hvordan går jeg ind på computeren og forsøger at få den på nettet

Mvh Jacinta

Hej

Nu har du ikke oplyst om det er w7 el. w10 at du bruger.

Jeg sidder ved en w10 computer og der kan jeg se min router nederest til højre er der en ikon som en skærm når du føre pilen ned på det skal der vises navn på din router der højre klikker du og igen venstre klik på foretag fejlfinding af problemet.

Forummet 'INTERNETTET' er lukket for nye emner og svar.