MyCloud ekstern harddisk

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
christian199
Abonnent

Hej, jeg har en MyCloud harddisk, som jeg bruger som backup. Lige pludselig kan jeg ikke komme i forbindelse med den på mit interne netværk. Den har altid lagt som, et “drev” på netværket. Når jeg prøver at bruge programmet til opsætning, får jeg at vide, at Hd ikke kan findes. Gode råd afterlyses. Hilsen Christian Christensen


KurtAmstrup
Abonnent

    Ikke fordi jeg har de vise sten – hat du prøvet at slukke for den i 10 sek. og tænde igen – sø efter den på stifinder.


    christian199
    Abonnent

      Ja, flere gange.


      user-585914
      Registreret bruger

        Jeg har 2 PC, som begge kører WIN10. På den ene er MyCloud-drevet ikke længere kontaktbar via Stifinder.

        Det har ellers kørt upåklageligt i flere år.

        Er der nogen, som har en idé til en løsning?

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Det førte, du bør undersøge, er om drevet har mistet sig bogstav:

          Højreklik på Start-knappen og vælg Diskhåndtering.

          Her bør drevet vise sig under de interne drev. Jeg vil tro, at datapartitionen (og eventuelt andre partitioner) er synlige, men ikke er tildelt et drevbogstav. Højreklik på Skift drevbogstav og sti…, vælg et drevbogstav (typisk E:, F: og deromkring), og klik OK. Jeg vedlægger et skærmskud:

          Forummet 'NETVÆRK' er lukket for nye emner og svar.