Windows 10 kan ikke finde netværdskriveren Intel (R)82379V Gigabit

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
sunyata
Registreret bruger

Følgende problem opstod i september 2017 efter en Windows 10-opdatering Fall Creators Update. Når jeg starter min Windows 10, så etablerer den ikke forbindelse til internettet. Fejlsøgning giver kun følgende oplysning: “Intel (R) 82579v Gigabit” – og intet andet. Heller ikke “Netværksnulstilling” virker. – Hvis jeg derimod genstarter Windows 10, enten direkte “Genstart” eller via Kommandoprompt med: netsh int ip reset c:\resetlog.txt – efterfulgt af “genstart”,så etableres der forbindelse til internettet. Søgning på Google giver en masse forslag, men ingen af dem har virket.

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hov, den sag har jeg overset. Lad mig foreslå:

    82529v er den faste netværksforbindelse – er din netforbindelse kablet eller trådløs? Det er lidt usædvanligt at se fejl i en kablet forbindelse, men det første at gøre er at installere den nyeste driver. Den kan hentes her:

    https://downloadcenter.intel.com/product/52963/Intel-82579V-Gigabit-Ethernet-PHY

    Forummet 'NETVÆRK' er lukket for nye emner og svar.