Canon Mg5450 fejl “værksted”

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Tao Tao 7 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
pc-freak
Abonnent

Hejsa, jeg har før fået en fejl meddelse op på printerskærmen, af denne her model
en B200 “fejl” – men har kunnet undgå skrot i mere end 1 år nu..

Jeg så engang et Dr tv udsendelse omkring at man kan nulstille printeren, så den igen vil kunne virke i adskillige år..

Jeg har kun kunne finde noget omkring denne model på engelsk via youtube.

Da jeg ønsker at nulstille printeren, ved at det kun vil tage 30 sekunder for en der ved hvordan det gøres.

Håber nogen kan hjælp

Vh

Jannick

Tao
Tao
Supporter

    Hej Jannick,

    Jeg synes, du skal tage et kig på denne tråd, der tidligere er bragt på Komputer for Alle: http://komputer.dk/forum/teknisk-pc-hjaelp/printere/canon-pixma-560

    B200-fejlen på Canon-printere relaterer sig desværre ikke til én specifik fejl, men en række fejl, som kan løses på forskellige måder. Derfor synes jeg, du skal tage et kig på de fire forskellige links, som Mogens R. foreslår. Held og lykke med det! 


    pc-freak
    Abonnent

      Hej Tao,

      Jeg har stadig brug for noget hjælp, til min printer, men da jeg ikke kan så godt engelsk, så vil jeg jo gerne overætte teksten til Dansk, via en app eller et program.

      Jeg har prøvet at oversætte det der står på den pågældende hjemmeside, til Dansk med google oversæt, men den kan ikke tillade så mange tegn, 

      Jeg har prøvet at downloade en app ned via win 10 men kender du en app der kan oversætte flere tegn end google tillader.


      pc-freak
      Abonnent

        Jeg lavede en rensning af blækpatronerne, og satte desuden 1 ny blækpatron i og så kørte den igen, printeren skrev dog ikke noget om manglende blækpatron det sker indimellem da chipen ikke opdager at den er ved at være tom, og den var ikke tom endnu kunne jeg hører da jeg rystede den.

        Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.