Fejlkode 0x61011beb

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
lisea99
Abonnent

Printerens mærke/producent: HP Officejet 6500A Plus
Printerens modelnummer: CN557A
Spørgsmål:  Har renset printerhoved, prøvet at nulstille ved at afbryde ledningsnettet.  Intet hjælper.  – Har I et forslag til løsning af problemet?

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Koden er en fejlmelding i blæksystemet, så det er muligt, at et værksted skal se på det.

    Men før du tager den tur, er her en grundigere nulstilling, du kan prøve:

    1. Fjern tilslutningen til computeren (USB-kablet)
    2. Fjern blækpatronerne
    3. Fjern stikket til strømforsyningen, og vent et minut eller mere.
    4. Sæt strømforsyningen til igen, og tænd for printeren.
    5. Sæt blækpatronerne i, når printeren beder dig om det. Luk lågen.
    6. Lad printeren køre selvkalibrering, hvis den spørger til det.
    7. Sæt USB-kablet til, og se om den fungerer nu.

    Hvis printeren stadig giver problemer, skal den til reparation.


    lisea99
    Abonnent

      Tak for svar.  Alle råd afprøvet uden resultat, så det er ny printer.  Det skal være en AIO.  Prisen på blæk betyder  noget.  Lige nu har jeg kik på 1) Brother MFC-J985DW AIO inkjet til 1599,- og 2) Epson WorkForce WF-3725DWF AIO inkjet til 999,-. Den sidste på jeres anbefaling af billige printere i blad 9/2018, den første pga. billig blæk.

      Hvilken af de 2 vil I anbefale?

      Håber ikke, jeg ulejliger jer for meget, men jeg har lige dummet mig ved at købe en, der ikke kan kopiere og scanne, så jeg skal gøre det rigtigt denne gang.

      Den er til privat brug.

       

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Vi kan ikke give specifikke anbefalinger ud over, hvad vi skriver i bladet.

        Men når det drejer sig om anerkendte mærker som Brother og Epson kan du gå ud fra, at pris og kvalitet følges ad – for eksempel ved at en dyrere printer er mere slidstærk end en billig.

        Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.