Printer melder "Forkert papir" ved kørsel af vedligeh.prg. og A4 papir i bakken?

Ikke løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 måneder, 3 uger siden.
Oprettet af
fisken1960574609
Abonnent

Printerens mærke/producent: HP Photsmart
Printerens modelnummer: 7510 All in one
Spørgsmål:

Jeg har en HP Photosmart 7510 All in one, der er koblet til mit trådløse netværk.

Når jeg vil køre mine vedligeholdelsesprogrammer (Printerstatusrapp., Udskriftskvalitetsrapp. og Rens patroner) på printeren, så melder den “Forkert papir” – “Skift papir, og tryk på OK for at fortsætte job”. (Fejlmelding vedhæftet som fil)

Jeg oplever også dette problem, når jeg vil udskrive fra mine enheder på det trådløse netværk.

Jeg har A4 printerpapir liggende i min bakke, så jeg er noget uforstående over for denne fejlmelding??

Håber meget der er nogen, der kan hjælpe mig.

På forhånd tak 🙂

Gert

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej Gert,

    Prøv at ændre standardindstillingen for papirtype: https://support.hp.com/si-en/document/c04579977

    Vend tilbage, hvis det giver problemer.

    Med venlig hilsen

    Christian
    KFA

    Hej Christian

    Jeg har nu forsøgt at følge vejledningen på det link du sendte mig, men det løste ikke mit problem, da mit skærmbillede under indstillinger ikke har de valgmuligheder vedr. papersize, som der bliver omtalt i linket.

    Hvad kan jeg så gøre for at løse problemet?

    Har vedhæftet et skærmbillede der viser mine valgmuligheder under printerens webside “Indstillinger”

    PS. Desuden kan jeg heller ikke få etableret e-printforbindelse.

    Mvh.

    Gert

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Hej igen,

      Det ser ud til, at jeg er kommet til at give dig et forkert link. Prøv om det hjælper at følge anvisningerne her: https://support.hp.com/dk-da/document/c04936413/

      Hej Christian

      Det nye link du har sendt har desværre ikke noget indhold (Error 404).

      Har du et andet link, der kan afhjælpe problemet?

      Mh.

      Gert

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Det er mystisk. Linket virker fint hos mig. Prøv igen, og prøv evt. fra en anden enhed.

        Hej Christian

        Nu har jeg fulgt trin 1-3 i vejledningen i det link du sendte mig, men intet hjalp.

        Så har jeg fulgt vejledningen i: “Jeg har lige opgraderet til en ny version af Windows, og fejlen “Forkert papirtype” forekommer stadig. Hvad kan jeg gøre?”, da jeg har Windows 10 som styresystem.

        Efterfølgende prøvede jeg fra HP værktøjskassen at udskrive et “Dianosticeringsark for udskriftskvalitet” – Printeren melder stadigvæk “Forkert papir” og kører hele A4 arket ud, uden der sker mere.

        Hvad kan jeg nu gøre?

        Mvh.

        Gert

        Christian Bugge
        Christian Bugge
        Registreret bruger

          Hej igen,

          Jeg vil anbefale dig at kontakte HPs support her: https://support.hp.com/dk-da

          Du skal være abonnent for at skrive et indlæg