På en stationær PC har jeg lige upgrated fra Windows 7 til Windows 10 uden problemer, troede jeg.
Men jeg kan ikke få udskrevet dokumenter fra Open Office.
Når min printer (HP photosmart 2575 all-in-one) er åbnet, og jeg vil udskrive et dokument, sker der ikke noget. Jobbet forsvinder, og spoolen viser nul dokumenter til udskrivning.
Hvis printeren er lukket, kan jeg se at der ligger et dokument i spoolen til udskrivning. Når jeg åbner printeren, forsvinder jobbet fra spoolen, og igen viser den nul dokumenter til udskrivning.
Jeg har en bærbar med windows 10 trådløs, hvorfra jeg uden problemer, kan udskrive dokumenter fra Open Office.
Jeg har slettet printeren og genetableret den, men problemet er der stadig.
Den stationære PC er kablet til min router, ligesom printeren er kablet til routeren.
Hvor i mit setup på den stationære skal jeg lede for at rette fejlen?
Mvh Gunnar
<p style=”text-align: left;”>Hej sidder lige og ser at jeg har samme problem med udprint, som b12778 havde for 7 måneder siden, er der nogen løsning på problemet ?, Jeg har en ide om at fejlen er en Windows system fil, der ikke fungere eller er pist væk, da der ikke er nogen printer problemer, når jeg printer fra min labtop pc, men kun fra min stationær pc, de køre begge med Windows 10 pro. er det muligt at rep. win10 uden at slette alt, altså lave en system upgrade, på windows 10 ?</p>
<p style=”text-align: left;”>Mvh. ikonman</p>