Outlook 2007

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  4930125692 6 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
4930125692
Abonnent

Programmets navn: Microsoft Outlook 2007
Spørgsmål:  Hej…efter diverse opdateringer kan jeg ikke se billederne i Komputer for alles nyhedsbrev, med mindre jeg skal åbne nyhedsbrevet i min browser. Det har da tidligere ikke været et problem.

Jeg har forsøgt at ændre diverse indstillinger uden held.. Er der nogen der kan løse dette problem for mig???

Jeg bruger win. 10-64 bit og Microsoft Outlook 2007

Hilsen

4930

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej

    Prøv at gennemgå vejledningen her, og se om det løser problemet: https://www.slipstick.com/problems/picture-placeholders-displaying-outlook-email-messages/

    Vend tilbage, hvis det ikke virker.


    4930125692
    Abonnent

      Hej Christian.. nu har jeg prøvet det link du sendte, og jeg kan stadig ikke åbne billeder i nyhedsbrevet fra Komputer for alle. Der er ikke problemer med andre nyhedsbreve jeg modtager. Jeg har en anden computer stående her ved siden af som også kører win. 10 men 32 bit, og her kommer der heller ikke billeder med før jeg går op i den meddelelse foroven der skriver at Outlook er forhindret i at medtage billeder, og hvis jeg klikker på hent billeder og tilføj afsender som sikre , ja så virker det på den, men den meddelelse får jeg ikke på min win. 10 64 bit maskine, og der er heller ikke de små røde kryds til at hente billeder med..

      Jeg har prøvet at tilføje: [email protected] som sikker, men heller ikke det har hjulpet. Jeg bruger Spamfighter Pro på problem maskinen og det gør jeg ikke på den anden. Jeg ved ikke om det er et problem??

      Hilsen

      4930

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.