Bitdefender 2017

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 7 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
Udhbsebm39
Registreret bruger

Jeg har afprøvet Bitdefender 2017 i prøvetiden hvor der nu skal betales abbonnement.Kan jeg skifte over til Bitdefender Antivirus Free, hvis jeg afindstallerer Bitdefender 2017 og hvordan gør jeg.

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Først afinstallerer du Bitdefender via Kontrolpanel > Fjern et program.

    Genstart computeren efter afinstallationen, og installér Bitdefender Free herfra: http://download.bitdefender.com/windows/bp/agent/en-us/bitdefender_online.exe

    Husk at svare negativt, hvis du i løbet af installationen bliver spurgt, om du vil have en trial/prøveversion.


    nestor
    Abonnent

      Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt og hvorfra jeg skal installere Bitdefender Antivirus på min Vista-computer. Har I ikke haft en artikel derom?


      nestor
      Abonnent

        Hjæp, jeg er ubeskyttet nu. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan jeg skal installere Bit Defender Free. Der meldes hele tiden om fejl. Bladet roser dette program til skyerne, men hvis man ikke kan få fat i det, hjælper det jo ikke meget. Har Bitdefender noget med AVG at gøre?

        Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.