På bladets anbefaling har jeg købt Kaspersky. Men jeg har ikke fået en aktiveringskode. Og firmaet forekommer umuligt at komme i kontakt med. Se vedlagte.
Hilsen
Karsten
Kaspersky er et glimrende antivirus / firma, men ting kan gå galt.
Har du set efter, om e-posten fra dem er landet i Spam-mappen? Det sker ofte – og det er endda muligt, at de har svaret på din henvendelse, men at det også er røget i Spam.
Kaspersky har et dansk telefonnummer: 89 88 78 51
Der er også en chat-funktion her: https://support.kaspersky.com/b2c#region2
I allerværste tilfælde kan du kræve pengene penge via din bank. Men jeg vil tro, at det kan løses ved at finde den tabte post eller ved at ringe/chatte til dem.
Hej igen ..
Dialogen på tlf. 89887851 forgår på engelsk. Jeg vil gerne have dansk hjælp. Er det muligt?
Hilsen
Karsten
Vi kan desværre ikke hjælpe med kommunikation med Kaspersky, beklager.
Har du undersøgt, om mappen med Uønsket Post har noget fra Kaspersky? Søgefunktionen i dit e-post program kan sikkert grave det frem.
Jeg har søgt i alle “kroge”. Jeg har ikke fået en aktiveringskode. Jeg har betalt, fået et ordrenummer, og kar installeret. Men jeg mangler en aktiveringskode. Bondefangeri?
Det er bestemt ikke bondefangeri, Kaspersky er et veletableret firma.
Den slags sker – og de har faktisk en procedure for at finde aktiveringskoden, på denne side:
Log ind der med ordrenummer/adgangskode eller e-mail/4 cifre fra dit kreditkort. Så kan du finde aktiveringsnøglen.
Det lyder lovende. Men når jeg aktiverer det “røde” link og prøver med de to indtastningsmuligheder får jeg gang på gang følgende meddelelse: Incorrect order number and/or password.
Det lyder som om din ordre slet ikke er ekspederet?
Har du set på din kontoudskrift om pengene faktisk er trukket?
Jeps. Beløbet er trukket fra min konto.
Nordea-konto (2128): 0360 867 463
Kontoudskrift:
18-04-2018
Visa køb DKK 263,20 DRI KASPERSKY LAB Den 15.04
18-04-2018
-263,20 kr.
Og vedlagt hvad jeg fik fra Kaspersky.
Mystisk. Den sidste mulighed er, at der kan være ekstra mellemrum eller lignende i dine indtastninger, der får dit log ind til at fejle.
Jeg vil så foreslå at bruge deres chat, uanset at det er på engelsk. Det er jo en forholdsvis simpel sag, og blot de får ordrenummeret, bør de nemt kunne finde den aktiveringskode.