Hej,
Jeg har installeret ovennævnte sikkerhedsprogram. Men jeg har problemer med at få det til at virke.
Når jeg har installeret programmet, kan jeg ikke åben det via genvejstasten. Og der kommer følgende besked, når jeg starter min pc: Unable to connect the Service.
Hvad er der galt og hvordan retter jeg dette?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Helle Green Nielsen
Hej.
Jeg har også installeret programmet, version 3.1.2.1733. Får samme besked. Desværre kan jeg heller ikke afinstallere det via Kontrolpanelet.
Der er vist mange, som har problemer med dette program.
Hvad kan man gøre for at afinstallere det – helt?
Med venlig hilsen, Anni Christoffersen
Prøv med afinstallationsprogrammet her: https://downloads.malwarebytes.com/file/mb_clean
Hej,
Se venligst første indslag 😀 Jeg ønsker IKKE at afinstallere programmet. Hvordan får jeg det til at virke?
Med venlig hilsen
Helle Green Nielsen
Hej Helle
Kører du Windows 10?
Prøv i første omgang at afinstallere Malwarebytes ved hjælp af afinstallationsprogrammet. Genstart herefter computeren.
Hent og installér derefter Malwarebytes via dette link: https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/
Hvis problemet opstår igen, må du meget gerne medtage et skærmskud af fejlmeddelelsen i dit svar.
Venlig hilsen
Christian Bugge
KFA
Hej,
Problemet forsvandt ikke. Jeg kan stadig ikke åbne programmet via genvejstasten. Jeg har vedhæftet fejlmeddelse.
Med venlig hilsen
Helle Green Nielsen
Hej,
Kunne jeg få et svar?
Med venlig hilsen
Helle Green Nielsen
Vedhæftede filer:
Hej igen
Jeg har brug for at vide, hvilken version af Windows, du bruger. Er det Windows 10?
Prøv at kontrollere om Malwarebytes tjenesten kører:
1. Åbn startmenuen, skriv services.msc og tryk på Enter.
2. Find Malwarebytes i listen.
3. Dobbeltklik på tjenesten.
4. Klik udfor Starttype og vælg Automatisk.
5. Klik OK.
6. Klik på den lille grønne play-knap øverst.
7. Hvis du får en fejl, når du forsøger at starte tjenesten, gengiv den i dit svar, ellers prøv at åbne Malwarebytes igen.
Hej,
Ja, jeg har windows 10. Malwarebytes kører og under starttype står der automatisk. Når jeg trykker på genvejsikonet kommer der følgende besked: Unable to connect the Service.
Med venlig hilsen
Helle Green Nielsen
Hej,
Kunne jeg få et svar ?
Hilsen
Helle
Jeg kan heller ikke få malwarebytes til at virke, men brug i stedet iobit malwarefighter, som hentes i fordelszonen, det virker perfekt. Hver gang Du starter program op, tjekker den for seneste version.
Jeg er rigtig godt tilfreds med Iobit Malwarefighter.
Med venlig hilsen
Finn
Hej Helle
Programmet Malwarebytes Anti-Malware der blev omtalt i KFA nr.7 2017 side 23 er ikke et gratis program.
Installationsfilen der følger med artiklen (mb3-setup-consumer-3.1.2.1733-1.0.160-1.0.2251) giver adgang til programmet i 13 dage, derefter skal der købes en licens, der koster kr.349,- pr. år. Måske det er det der har givet problemer. Jeg har installeret programmet, og det fungerer udmærket.
Jeg har tidligere indstalleret en gratis-version af programmet, den var beskrevet i et tidligere nr. af KFA (før 20. juli 2016), indstallationsfilen hed mbam-setup-sem-2.1.6.1022.
Håber det er til nogen hjælp?
Med venlig hilsen
Kaj-Emil
God eftermiddag, har lige hentet og installeret Malwarebytes på fordelzonen. Når jeg installerede, fik jeg ikke mulighed for at afkrydse nej til præmier udgaven. Så den jeg har nu gælder kun 13 dage. Der var slet ikke en gratis udgave, som I reklamerer på fordelzonen.
Hvordan kan jeg få det, eller er den mulighed passe’
mvh. Saida ‘Mulle’