Bedste android tablet til ca. 2000 kr.?

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  l.n.m.s508371 7 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
l.n.m.s508371
Abonnent

Hej i forum 🙂

Jeg vil gerne bede om hjælp til køb af tablet.

Mine gøremål med tabletten vil være lidt af det hele.

Så den må gerne kunne have lidt af det hele..

Mine tanker går på 16 gb lagerplads.. min. 2 gb ram.. god skærm.. Men er det overhovedet muligt til ca. 2000 kr…

Hvad med android skal det ikke være Marshmallow? Eller kan man købe en Kitkat og opgradere den?

Synes det er svært i denne jungle. Hvad kan I forslå.. ??

Har kigget lidt på ASUS ZENPAD Z300M eller Z300C? Men intet er sikkert..


l.n.m.s508371
Abonnent

    Har fundet Lenovo tab 2 A10-70.. den har 16 gb lagerplads.. 2 gb ram. fin skærm.. pris 1500,-

    men styresystemet er kitkat.. kan det via opdatering laves til marsmallow?

    har det noget af betydning om det er det ene eller andet?

    ASUS ZENPAD Z300M er i samme prisklasse, og har 32 gb lagerplads og marsmallow, samt ca. 9 mdr nyere, men skærmopløsningen er dårligere?

     

    what to do??


    l.n.m.s508371
    Abonnent

      Ikke meget hjælp at hente fra forum i denne omgang. :/

      Men det omhandler vel også mange forskellige parametere og selvfølgelig smag.

      Efter min søgning er det endt med Lenovo TAB 3 4G X70L ZA0Y. Den giver ud fra alle de forskellige tablets jeg har set på mest for pengene (2000,-). Umiddelbart hamler den op med tablets som er en hel del dyrere.. God skærm med gorilla glas (fullHD), godt batteri (7000 amp), rimelig hurtig 1,3 quad-core, det nyeste android,

         

      2 gb ram, 32 gb lagerplads.

      Har ikke modtaget den endnu.. Men vender nok tilbage med en evaluering. Krydser fingre og glæder mig 🙂

      Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.