Fejl i systemgendannelse: (0x80070091)

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  user-590836 7 år siden.
Oprettet af
user-590836
Abonnent

Jeg har lige købt en Medion-pc med Windows 10. Under afprøvningen af forskellige funktioner, har det vist sig, at den ikke kan  lave systemgendannelse. Der kommer en fejlmeddelelse frem, hvori indgår koden: (0x80070091).

(Denne computer er den anden, jeg har afprøvet, idet det samme problem også var med den første, der er leveret tilbage!)

Når problemet er på 2 computere, kan det så have noget med en tidligere Windows-opdatering at gøre? Medion-support har ikke kunnet hjælpe, så jeg håber, I kan.

Håber på et hurtigt svar!

Med venlig hilsen

Ole B.


user-590836
Abonnent

    Er det virkelig helt umuligt at få et svar? Som det kan ses, er der gået mere end 2 uger, siden spørgsmålet  er blevet stillet.

    Hvad skal man bruge forummet til, hvis ikke der er nogen, der svarer?

     

    En meget utilfreds
    Ole  B.

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Hej Ole

       

      Hvad er den fulde fejltekst udover fejlkoden, som dækker over “en uspecificeret fejl”?

      Fejlen kan relatere sig til opdateringen KB 3213986: http://www.infoworld.com/article/3175040/microsoft-windows/windows-10-update-kb-3213986-triggers-system-restore-error-0x80070091.html


      user-590836
      Abonnent

        Hej Christian Bugge!

        Jeg har ikke længere min Medion-pc, da jeg har leveret den tilbage. Jeg kunne jo ikke beholde den, når der ikke kom noget svar.

        “Sagen” er hermed afsluttet.

        Med venlig hilsen

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.