Jeg har lige købt en Medion-pc med Windows 10. Under afprøvningen af forskellige funktioner, har det vist sig, at den ikke kan lave systemgendannelse. Der kommer en fejlmeddelelse frem, hvori indgår koden: (0x80070091).
(Denne computer er den anden, jeg har afprøvet, idet det samme problem også var med den første, der er leveret tilbage!)
Når problemet er på 2 computere, kan det så have noget med en tidligere Windows-opdatering at gøre? Medion-support har ikke kunnet hjælpe, så jeg håber, I kan.
Håber på et hurtigt svar!
Med venlig hilsen
Ole B.
Er det virkelig helt umuligt at få et svar? Som det kan ses, er der gået mere end 2 uger, siden spørgsmålet er blevet stillet.
Hvad skal man bruge forummet til, hvis ikke der er nogen, der svarer?
En meget utilfreds
Ole B.
Hej Ole
Hvad er den fulde fejltekst udover fejlkoden, som dækker over “en uspecificeret fejl”?
Fejlen kan relatere sig til opdateringen KB 3213986: http://www.infoworld.com/article/3175040/microsoft-windows/windows-10-update-kb-3213986-triggers-system-restore-error-0x80070091.html
Hej Christian Bugge!
Jeg har ikke længere min Medion-pc, da jeg har leveret den tilbage. Jeg kunne jo ikke beholde den, når der ikke kom noget svar.
“Sagen” er hermed afsluttet.
Med venlig hilsen