Mærkelig printerkonto

Løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 6 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
pann
Abonnent

Min Cannonprinter viser en underlig konto når jeg går ind i kontrolpanel og enheder og printere. kontoen ser ud som vist på vedhæftede billede. Er der nogen som ved hvad det er?

Venlig hilsen

Peter

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej Peter,

    Billedet er ikke kommet med. Kan du prøve at vedhæfte det igen?


    pann
    Abonnent

      Her prøver jeg så igen med kontoen.

      Peter

      Vedhæftede filer:
      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Det er en intern Windows-konto, der bruges til at køre processer i en anden sikkerhedskontekst end den bruger, der er logget på. Det skulle ikke give anledning til problemer.

        Når det er sagt, så er det altid en god ide, at sørge for at bruge anti-virus og anti-malware.


        pann
        Abonnent

          Tak for dit svar.

          Jeg har et andet problem. Når jeg arbejder på min stationære PC, sker det jævnligt at jeg får sort skærm, så kommer der et felt der siger HDMI no signal, derefter genstarter min maskine, og jeg mister det jeg lige har lavet. Jeg har en Asus skærm en Lenovo og et nyt skærmkort.

          Med venlig hilsen Peter

          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Hej igen,

            Det lyder umiddelbart som om, computeren er gået ned. Hvis du er i færd med afspille musik eller video, kan du så stadigvæk høre lyden? Hvad sker der hvis du trykker på num lock eller caps lock? Tænder og slukker indikatoren?

            Hvis computeren er gået ned, kan der være mange årsager. Prøv at køre en hukommelsesdiagnostik: Åbn startmenuen, skriv hukommelse, klik på Windows Hukommelsesdiagnostik, og følg vejledningen.

            Hvis resultatet er, at der ikke er fejl på hukommelsen, så prøv følgende:

            1. Højreklik i nederste venstre hjørne, og klik Windows PowerShell (Admin) (eller Kommandoprompt (administrator), hvis først nævnte ikke findes).

            2. Skriv kommandoen sfc /scannow og tryk Enter. Notér dig, om der findes fejl, og og SFC er i stand til at rette dem eller ej.

            3. Når kommandoen er fuldført, skriv chkdsk c: /f og tryk Enter.

            4. Tryk J, når du bliver spurgt, om kontrollen skal foretages ved næste genstart, og genstart computeren.

            Derudover vil jeg også anbefale dig at prøve at opdatere driveren til skærmkortet.

            Der er også en lille risiko for, at det er kablet, den er gal med. Det er nu ikke videre sandsynligt, hvis skærmen fungerer igen umiddelbart efter genstart.

            Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.