Kan ikke hente programmer fra Fordelszonen

Ikke løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  kaj-emil 3 måneder, 1 uge siden.
Oprettet af
gyldenlak
Abonnent

Efter en virusskanning kan jeg ikke hente programmer fra Fordelszonen. Det går fint med at få kontakt med Fordelszonen, og jeg kan uden problemer logge på, og ved aktivering af HENT-knappen går processen i gang og jeg kan følge den procentvise udvikling, men når hele programmet er hentet (ved 100%) “spørger computeren” om HVILKET PROGRAM FILEN SKAL ÅBNES MED, hvorefter alt er borte. Jævnfør vedhæftede fil. Det hele gentager sig ved nyt forsøg. Hvad er der galt?

Jeg har deaktiveret antivirusprogrammet m.fl., men heller ikke dette hjælper.

Vh

Gyldenlak


KurtAmstrup
Abonnent

    jeg vil prøve at køre PC’en tilbage til et tidspunkt før virusscanning.

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Hej Kurt,

      Du burde kunne løse problemet med en lille ændring i registreringsdatabasen. Jeg har lavet en lille .reg-fil som klarer opgaven, som du kan hente her: https://drive.google.com/open?id=130qPi1YPz7nBwlW3n_CAnH6j4VBe2iHb

      Hvis din browser forsøger at åbne filen (min Chrome vil gerne åbne .reg-filer som lydfiler, og forsøger at afspille dem), skal du klikke på download-knappen øverst til højre (pil nedad).

      Med venlig hilsen

      Christian
      KFA

       


      gyldenlak
      Abonnent

        Hej Christian Bugge.

        Jeg har nedtaget og kørt din reg-fil (processen forløb uden problemer), men desværre kunne det ikke løse problemet. Har du andre forslag?

        Venlig hilsen

        gyldenlak

        Jeg har i dag (31 01 2018) tjekket min win 8.1 for fejl vha anvisningerne i KFA nr. 3 2018, og alle Windowsfejl er rettet, men stadig uden held. Jeg har derfor fortsat ikke glæde af KFA´s gode program-anbefalinger. Det er temmelig trist. Savner virkelig gode råd til udbedring af denne mystiske fejl.

        Venlig hilsen

        gyldenlak


        gyldenlak
        Abonnent

          Jeg har i dag (31 01 2018) tjekket min win 8.1 for fejl vha anvisningerne i KFA nr. 3 2018, og alle Windowsfejl er rettet, men stadig uden held. Jeg har derfor fortsat ikke glæde af KFA´s gode program-anbefalinger. Det er temmelig trist. Savner virkelig gode råd til udbedring af denne mystiske fejl.

          Venlig hilsen

          gyldenlak

          Steffen Nielsen
          Steffen Nielsen
          Komputer for alle

            Kære Gyldenlak,

            Bruger du Internet Explorer? Kan jeg i så fald til at prøve med en anden browser for at se, om det gør en forskel?

            Med venlig hilsen,

            Steffen Nielsen

            Komputer for alle


            kaj-emil
            Abonnent

              Hej Gyldenlak

              Har du været inde i standardmappen Overførsler og set om dine eksekverbare programfiler (.exe) skulle være her?

              Med venlig hilsen

              Kaj-Emil

              Du skal være abonnent for at skrive et indlæg