Win 7 opdatering fejl 800F081F

Ikke løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  KurtAmstrup 6 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

Win 7 melder fejl 800F081F og kan ikke opdatere 76.7600.320.
Den gamle DLL fil er der, men bliver ikke opdateret.
Kan derfor hverken opdatere Win 7 eller opgradere til Win 10.

Har forsøgt både MS Fix It programmer og andre råd på Nettet.

Hilsen

Erik Thisted


KurtAmstrup
Abonnent

    Jeg også haft problemer med at opdatere til Windows 10 – jeg måtte bide i det sure æble og starte helt forfra med ar installere den seneste Windows 10 – og efterfølgende installere de programmer jeg bruger. Det er faktisk en fin måde at komme igang med Windows 10 – der bliver ryddet op og der er sikkert en del programmer der ikke mere bruges. Har du en backup af alle dine data – så tager det kun et par timer til man er igang igen – jeg installerer kun de programmer jeg har brug for her og nu – resten installerer jeg når jeg har brug for dette eller hint program.

    Du kan bruge mange timer på at få Windows 7 til at fungere – så du bruger sikkert færre timer ved at starte forfra

    PS: Jeg benyttede lejligheden til at købe en SSD disk og installerede Windows 10 og programmer her på. Den tiloversblevne HD bruger jeg til at tage backup.

    Tak for svar.

    Den jeg forsøger at hjælpe vil egentlig helst fortsætte med Win 7. Derfor forsøger jeg at finde ud af fejlen.
    I et forsøg på at komme videre – uden om problemet – prøvede jeg at installere Win 10, men det mislykkedes også. Også her da den ville lede efter opdateringer til installationen.
    Derfor vendte jeg tilbage til Win 7.


    KurtAmstrup
    Abonnent

      Jeg vil anbefale at bruge Windows 10 – der er sikere og bliver til stadighed bedre – kan man bruge Windows 7 – kan man fint bruge Windows 10.

      Jeg er sikker på, at du kommer til at bruge mere tid på at finde fejlen. Og så har du en PC der er fyldt med års left overs.

      Start på en frisk Windows 10 – og du vil ikke fortryde – og køb eventuelt en SSD harddisk

      Jeg kan vel ikke bare downloade Win 10 og brænde en DVD og installere Win 10 der fra?
      Der er jo kun Win 7 koden bag på pc’en.


      KurtAmstrup
      Abonnent

        Hej

        Det har jeg gjort uden problemer – du skal have nøglen til Windows 7

        Jeg har lige gjort det for 10 dage siden – du downloader en ISO fil og brænder den på en DVD – hvorfra du installerer.

        Skriv igen hvis du har problemer.

        Hej

         

        Tak for svar og oplysning.
        Lige nu vil hun ikke have Win 10, så hun får sin Win 7 som den fungerer nu.
        Måske senere???


        KurtAmstrup
        Abonnent

          Nogle kan jo bedre lide det kendte

          Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.