CanoScan 9000F

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
kai aurbo
Abonnent

Hej Henning

Ovennævnte scanner har jeg haft i flere år – uden problemer. Men nu er den begyndt med, når jeg vil bruge den, at jeg må genstarte computeren (Windows 11). Men det hjalp ikke i dag.
Jeg geninstallerede softwaren – op til flere gange, men uden held (se vedhæftet fil). Alle løsningspunkter på menuen er i orden, og jeg havde ikke problemer med at installere programmet på min bærbare med Windows 10.
Har du en løsning på problemet? På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Kai.

PS: Jeg har opdateret driveren.

Vedhæftede filer:
HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hmm, driveren ligger her:

    https://www.usa.canon.com/internet/portal/us/home/support/details/scanners/support-scanners-canoscan-series/canoscan-9000f?tab=drivers_downloads

    Men dens lange liste af Windows-udgaver omfatter Windows 10, ikke Windows 11 🙁

    Umiddelbart er der ikke noget, jeg kan gøre. Det kan muligvis nytte at skrive til Canon om det, men det er ikke noget, vi kan klare direkte selv.

    Forummet 'ANDET COMPUTERUDSTYR' er lukket for nye emner og svar.