Printeren kan godt scanne via mobil appen, men ikke til pc’n.
Har prøvet at hente opdatering til scanneren, men det hjalp heller ikke.
Tænker om jeg skal afinstallere alt til printeren og geninstallere det hele igen.
Tror I det kan hjælpe.
Har også problem med farven ved udskrivning af billeder.
Kan dette skyldes at patronerne er for gamle? de er fra 2017 og er næsten fulde.
Lad mig starte med det nemme: Det kan ikke have noget at gøre med blækpatronerne.
Du siger, at du har hentet opdateringer – er det disse? Dem bør du installere:
https://www.epson.dk/products/printers/inkjet-printers/for-home/workforce-wf-7620dtwf#drivers
Start med at installere den nyeste driver. Er det ikke nok, er det fornuftigt at fjerne alle programmerne til maskinen og installere dem igen.
Prøv også med Microsofts lille skannerprogram – fungerer det, er problemet i skannerprogrammet, ikke i driveren:
https://www.microsoft.com/da-dk/p/windows-scan/9wzdncrfj3pv?activetab=pivot:overviewtab