IPC360 camera (abonn.gave) kan ikke connecte til 5G wifi

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
user-469857
Registreret bruger

Har glædet mig til at tage camera i brug MEN:

App installeret på IPhone, ingen problemer, ved tilslutning af cam får jeg teksten

“Make sure it is NOT 5G WLAN, the camera Can only be used in 2.4G , still continue?”.

Jeg vælger continue og cam prøver at tilslutte men Setup failed.

SPØRGSMÅL: HVORDAN/HVOR jeg ændrer mit WiFi til 2.4G (og ønsker jeg egentlig det i andre sammenhænge??).


johnka
Registreret bruger

    <p style=”text-align: center;”>Jeg har nøjagtig samme problem, og at kameraet kun understøtter 2,4 G finder man først ud af når man forsøger at installere det og læser vejledningen. Bestemt ikke når man bestiller abonnement og kamera, der ikke virker til 5 G. Bondefangeri for at få kunder.</p>

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Hej

      Det er desværre en kendt begrænsning i kameraet. Det er dog kun et problem med routere, der kombinerer 2,4 GHz og 5 GHz under samme navn. Alle routere understøtter 2,4 GHz, og kan derfor bruges med kameraet.

      Problemet kan løses ved at ændre indstillinger i routeren, så 2,4 GHz båndet har et andet navn end 5 GHz båndet, f.eks. ved at tilføje ’24G’ til navnet.

      Der er i øvrigt en vigtig fordel ved at bruge 2,4 GHz i stedet for 5 GHz: Rækkevidden er langt bedre.

      Forummet 'ANDET COMPUTERUDSTYR' er lukket for nye emner og svar.