IPC360 kamera

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
glyff528103
Registreret bruger

Angående denne gave (IPC360 kamera) er der ikke en manus på opsætningen.

Jeg syntes jeg har set noget her i FORUM men det er svært at finde rundt i.

Håber I kan hjælpe.

vh Torben H


erikbirkeb¾k
Registreret bruger

    Hvis ikke du har gjort det, så gå på AppStore eller GooglePlay og søg på IPC360 hent app til tablet eller smartphone. Åbn app så finder du nok ud af resten, der også en hjælp der.

    med venlig hilsen

    Erik


    trineogtommy
    Registreret bruger

      jeg kan se at kameraet er en del af tilbud for nytegning af abbobnnement. Men hvad når man i forvejen har abb. og gerne vil købe kameraet?


      erikbirkeb¾k
      Registreret bruger

        Spørg dem i kundeservice om de har en løsning for dig. Måske skulle du lade en god ven tegne et af dig betalt abonnement, men husk at få afmeldt i tide. De to blade kunne du give væk som tak for ulejligheden.


        glyff528103
        Registreret bruger

          Ja. Eksperterne på Komputer bladet,I skal da endelig ikke svare.

          HenrikClausen
          HenrikClausen
          Komputer for alle

            Hej, og undskyld det alt for sene svar. Jeg har desværre overset denne tråd.

            Der følger en manual med kameraet – 18 (ikke så store) sider på dansk. Jeg kan sandsynligvis skaffe den som PDF-fil også.

            Og som Erik nævner, har vi en ordning hvor eksisterende abonnenter kan købe “Ny læser” gaverne til en fornuftig pris. Du skal have fat på vores Kundeservice (hav dit abonnementsnummer ved hånden):

            Kundeservice
            Har du spørgsmål vedr. dit abonnement, kan du kontakte os på flere måder:

            • Ring til vores kundeservice på tlf. 39 10 30 00, vi sidder klar ved telefonen mandag til torsdag 9-16 og fredag 9-14.30.
            • Besøg vores online kundeservice her kundeservice.nu, nemt og bekvemt.
            • Skrive til os på [email protected] – vi bestræber os på at svare inden 7 hverdage.

            Beklager forsinkelsen, og god fornøjelse med kameraet.

            Forummet 'ANDET COMPUTERUDSTYR' er lukket for nye emner og svar.