Hej! Efter opgradering til Windows Version 2004 har jeg opdaget, at jeg ikke kan åbne Kingston DataTraveler Locker+ G2. Jeg vedsender et skærmklip af meddelelsen om Error.
Hvad kan jeg gøre!
På forhånd tak.
V.h.
MaB
Vedhæftede filer:
Det kan skyldes, at DTLocker har brug for en mappe kaldet ‘Temp’, placeret i ‘%APPDATA%’ (det lidt spøjse navn er en genvej). Så skriv ‘%APPDATA%’ i Stifinders adressefelt, opret en mappe kaldet ‘Temp’, og prøv igen.
Hej! Tak for svar! Jeg har prøvet, men får svar som vedlagte skærmbillede. Hvad gør jeg forkert? Jeg kan selvfølgelig også skrotte usb én.
God weekend.
Venlig hilsen
MaB
Vedhæftede filer:
Du får den fejl, når du indtaster %appdata% i Stifinder??
Det er et problem i Windows som sådan. Kan du åbne den mappe, der ligger et niveau højere?
Hej! Tak for hjælp! Jeg forstår bare ikke, hvilken mappe, der er tale m? Er det swetup eller Tasks? jeg har prøvet disse, men opgiver! Derfor vil jeg destruere usbstickene, med mindre min svigersøn kan hjælpe.
Tak for hjælp.
V.h.
MaB
Han havde en pc med version 1909 med. Med den havde vi ingen problemer med at åbne Kingston. Hans konklusion blev efter at set på min pc, at der på et eller andet tidspunkt vil komme en opdatering fra Windows, der vil løse problemet.
V.h.
MaB
Hej!
Jeg har løst problemet. Jeg prøvede at nulstille min pc. (Det var nu list besværligt). Efter at Windows 10 pro version 2004 var geninstalleret, kunne jeg åbne Kingston DataTraveler Locker+ G2.
V.h.
MaB
Tak. Beklager at jeg har overset spørgsmålet, det glæder mig at problemet er løst.
Her var det så et mysterium dybt i Windows. Det sker, men jeg foretrækker at finde den egentlige årsag, så vi kan lære af det 🙂