Kan ikke komme ind til BIOS Medion X7820

Løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  user-509511 2 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
user-509511
Registreret bruger

Windows-udgave på pc’en:
Beskrivelse af problemet: Jeg har den Medion X7820 labtop. Nu vil jeg udskifte min 250 GB Samsung SSD med en 1 TB Samaung SSD. Derfor vil jeg sikre mig at jeg kan starte op på den nye  SSD. I henhold til manualen for X7820 skal jeg trykke på F2 ved opstart, hvilket jeg har gjort med succes tidligere. Men nu kan jeg ikke komme ind til Bios ved at anvende F2. Derfor har jeg uden resultat prøvet med F1, F3 osv uden resultat. Hvad gør  jeg nu?

tips
tips
Registreret bruger

    slettet

    tips
    tips
    Registreret bruger

      slettet

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Det er ikke altid nødvendigt at gå helt ind i BIOS – du har egentlig bare brug for en Boot Menu. Den kan ofte aktiveres med F12. Esc, Delete og Enter har jeg også set som genvejstaster.


        user-509511
        Registreret bruger

          Tak for de modtagne forslag.

          Jeg trykkede på F2 mange gange samtidig med at jeg startede min PC op. Og det virkede fint og jeg kom ind i BIOS.

          Det første jeg gjorde, var at clone min ny disk fra den gamle ssd. Her fik den nye ssd’s “C-drev” dog bogstavet F. Men det betød ikke noget for da jeg installerede ssd og startede op blev “drev F” automatisk ændret til det C-drev, der jo indeholdt Windows med mere. Jeg ændrede også partition fra 240 GB til 500 GB. Så nu var der plads i mit C-drev. Resten af den ny 1 TB på andre 5oo GB benytter jeg til en andet nyt drev.


          user-509511
          Registreret bruger

            Tak for de modtagne forslag.

            Jeg trykkede på F2 mange gange samtidig med at jeg startede min PC op. Og det virkede fint og jeg kom ind i BIOS.

            Det første jeg gjorde, var at clone min ny disk fra den gamle ssd. Her fik den nye ssd’s “C-drev” dog bogstavet F. Men det betød ikke noget for da jeg installerede ssd og startede op blev “drev F” automatisk ændret til det C-drev, der jo indeholdt Windows med mere. Jeg ændrede også partition fra 240 GB til 500 GB. Så nu var der plads i mit C-drev. Resten af den ny 1 TB på andre 5oo GB benytter jeg til en andet nyt drev.

            Nu lukker jeg sagen.

            Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.