Windows temp mappe

Løst
Dette emne indeholder 9 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år siden.
Oprettet af
kjstyr496974
Registreret bruger

Warning: strpos(): Empty needle in /home/forge/forum.komputer.dk/public/content/plugins/amazon-s3-and-cloudfront/classes/as3cf-plugin-compatibility.php on line 906

Windows-udgave på pc’en: 10
Beskrivelse af problemet: temp mappen i windows bliver i den grad spammet med hændelseslogfile og meget andet. Har jeg haft computeren åben i mellem 3 og 5 timer, fylder mappen 94 GB. Hvordan for jeg stoppet det? Se udklippet.Temp mappen


kjstyr496974
Registreret bruger
    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Det var en del filer… Og det skyldes sandsynligvis et problem i Microsoft Store, der i baggrunden bliver ved med at ramme fejl i en eller anden installeret app.

      Hvis du indtaster ‘Store’ i Windows’ Start-menu, finder du Microsoft Store, med et menupunkt Appindstillinger. Klik på det. I det næste vindue kan du fjerne tilladelsen til at køre i baggrunden ved at skifte Baggrundsapps til Slået fra. Jeg vedlægger et par skærmskud, der viser indstillingerne.

      Lad mig høre, om det løser problemet.


      kjstyr496974
      Registreret bruger

        Hej Henrik. Tak men det løste ikke problemet. Den forsætter med at fylde min windows temp mappe. Mvh. Kim Johansen


        kjstyr496974
        Registreret bruger

          Det hjalp heller ikke at nulstille microsoft store appen. Mvh. Kim

          HenrikClausen
          HenrikClausen
          Komputer for alle

            Så er næste trin, som jeg lige holdt tilbage, at afinstallere alle apps fra Microsoft Store, nulstille Microsoft Store, og så geninstallere de apps, du har brug for.


            kjstyr496974
            Registreret bruger

              Hej Henrik. Den tør jeg ikke at våge ud i. jeg er nok nødt til at købe professionel hjælp. Tak for din tid. Mvh. Kim

              HenrikClausen
              HenrikClausen
              Komputer for alle

                Det var så lidt – jeg mener stadig, at løsningen ligger der, og er overskuelig.


                kjstyr496974
                Registreret bruger

                  Hej henrik

                  Problemet løste sig selv med en ny opdatering. Så alles klar. Tak for din tid og hjælp. God søndag.

                   

                  HenrikClausen
                  HenrikClausen
                  Komputer for alle

                    Tak. Jeg markerer sagen Løst, og er ret sikker på at problemet lå i Microsoft Store. ‘Lå’ er nøgleordet 🙂

                    Forummet 'DIN PC' er lukket for nye emner og svar.