E-mail Client

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  kaj-emil 1 uge, 6 dage siden.
Oprettet af
Bonto1844
Registreret bruger

Har ladet E-mail Client opsætte en konto og fulgt spørgsmålene som de kom frem.

Jeg kan modtage mails, men når jeg vil sende en mail får jeg at vide at jeg ikke har nogen konto.

Mvh. Otto

Ps! Jeg anvender Windows 8E

 


kaj-emil
Abonnent

    Hej Otto

    Prøv at venstreklikke på Menu (øverst til venstre) og vælg Konti.

    Vælg nu den konto, du har problemer med og venstreklik på Dagnostik.

    Billedet der kommer frem, vil som standard se således ud:
    Du skal kun venstreklikke på Diagnosticer, der er meget stor sandsynlighed for, at dette vil rette fejlen, hvis ellers IMAP og SMTP (aSMTP) er opsat efter din mail-udbyders anvisninger.

    Med venlig hilsen

    Kaj-Emil

    Du skal være abonnent for at skrive et indlæg