Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af bigfool835438 2 år, 11 måneder siden.
Kan ikke åbne links i mine e-mails.
Hvad gør jeg?
Vedhæftet skærm-meddelelse når jeg forsøger at åbne et link.
Mvh
Kim H G
Vedhæftede filer:
3 år, 1 måned siden
Du skal se efter, om der er opsat standardapps til HTTP og HTTPS. Åbn Standardapps fra Windows’ søgefelt, og klik på Vælg standardapps efter protokol. Rul ned til HTTP og HTTPS, og sørg for at de er sat til din browser. Her er et skærmskud af, hvordan det skal se ud:
Vedhæftede filer:
3 år siden
Hej med jer.
Jeg har også fået samme problem som ovenstående og har været inde og tjekke at HTTP og HTTPS er sat til Google Chrome, som er min standard-browser, men får fortsat den samme meddelelse når jeg klikker på et link i Outlook 2013.
Er der flere knapper der kan “skrues” på?
På forhånd tak – Jesper R.
2 år, 11 måneder siden
Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.