Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Komputer for alle: Redaktionen 14 år, 7 måneder siden.
Efter at have skiftet bredbåndsudbyder til Cybercity kan jeg ikke længere sende e-mails.
Jeg kan dog godt modtage dem. Kan I hjælpe?
14 år, 7 måneder siden
Når man skifter bredbåndsudbyder, skal SMTPserveren i kontoindstillingerne ændres til den nye udbyders SMTP-server, inden man igen kan sende e-mails. Du fi nder adressen på den nye SMTP-server sammen med oplysningerne om brugernavn og adgangskode i det brev, som du har modtaget i forbindelse med skiftet til den nye udbyder.
Åbn Windows Mail, klik på Funktioner og Konti …
Marker din e-mail-konto, og gå i Egenskaber.
Skriv adressen på den nye SMTP-server, og klik på OK . Afslut med Luk i næste billede.
14 år, 7 måneder siden
Dette svar løste problemet
Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.