Mailadresse.

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år siden.
Oprettet af
ho230650
Registreret bruger

Hej Henrik. – Jeg har for ca. 1 år siden fået slettet min e-mail adresse fra TDC/YouSee (der jo kostede penge). Herefter fik jeg oprettet en Gmail (som jeg mener jeg oprettede/overlapning ca. 1 måned før sletning af den gamle). Men jeg bliver ved med at få mails både til den nye Gmail men også til den gamle e-mail, og modtager også spam på den gamle!!. Har prøvet at være på min google konto for at ændre/slette den gamle, men det kunne jeg slet ikke finde ud af. Kan det være fordi jeg på en eller anden måde har sammenkoblet disse 2 mailadresser? Eller hvad kan jeg mon gøre for at få slettet denne gamle e-mail adresse?

VH Hanne

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Hanne

    Jeg vil tro, at TDC har opsat en videresendelse på den gamle konto, så al post til den forældede automatisk bliver videresendt til den nye. I Gmail kunne du oprette en mappe til den slags post, og en regel der omdirigerer post fra TDC-kontoen dertil. Men den endegyldige løsning, at få slettet den gamle konto helt, er en sag for TDC’s Kundeservice.

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.