Mailkonto – fejlkode ved synkronosering – 0x80048830.

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 1 måned siden.
Oprettet af
naturvenvj254991
Abonnent

Jeg anvender Microsoft Mail. Når jeg forsøger at opdatere / synkronosere mailboksen får jeg følgende fejlkode:

0x80048830. Hvordan løser man dette ?

Med venlig hilsen – Birthe Læsøe

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Birthe

    Det er sandsynligvis et firewall problem. Hvis du har et firewall-program installere, skal du slå det fra (det er ikke farligt, når det er kortvarigt til test), og prøve igen. Hvis det får Mail til at virke, skal du oprette en permanent undtagelse til det.

    Har du kun Windows’ egen firewall, kan den slås fra via Kontrolpanel. Jeg vedlægger et skærmskud:

    Hej,

    Det løste ikke problemet.

    Jeg bruger Norton 360 og fjernede beskyttelse -dynamisk firewall og beskyttelse mod indtrægning. Det gjorde ingen forskel.

    Problemet er opstået efter at Dansk Kabel Tv flyttede en mailserver d. 28.02., efterfølgende kan jeg kun modtage / se nye mails. De gamle mails fra før d. 28.02. skulle ligge på serveren, men den kommer med synkronoseringsfejl, når den forsøger at “samstemme” indholdet i min mailboks med det på serveren.

    Med venlig hilsen

    Birthe Læsøe

     

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Lad mig foreslå, at du prøver med et andet postprogram, f.eks. eM Client:

      https://fordelszonen.komputer.dk/programmer/em-client-free

      Set fra postprogrammets side er det en lidt speget situation, at de eksisterende breve pludselig findes på en anden server, end de oprindeligt lå på. Jeg tænker, at eM Client kan håndtere det bedre.

      Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.