Manglende synkronisering af e-mails

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  kaj-emil 4 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
finngustav97338
Registreret bruger

Jeg får denne systemmeddelelse dagligt – og jeg har gjort, som der står i meddelelsen, synes jeg da, men uden held. Hvad gør jeg ?

 


Microsoft Outlook
Ons 10-07-2019 13:14
Dig

Det ser ud til, at der ikke er tilladelse til at hente mail for [email protected].
Kontostatus:
Den seneste vellykkede synkronisering skete 01-01-0001 00:00:00 UTC.
Sådan løses problemet
Hvis du bruger den nye mailoplevelse i Outlook.com:
• På værktøjslinjen skal du vælge ikonet Indstillinger og derefter vælge Få vist alle Outlook-indstillinger.
• Vælg Synkroniser mail for at se dine tilsluttede konti.
• Kontrollér detaljerne for den tilsluttede konto, der er holdt op med at fungere, og ret problemet.
Hvis du bruger den klassiske version af Outlook.com:
• På værktøjslinjen skal du vælge ikonet Indstillinger > Mail > Forbundne konti.
• Kontrollér detaljerne for den tilsluttede konto, der er holdt op med at fungere, og ret problemet.
Bemærk! For at stoppe med at modtage disse meddelelser skal du fjerne eller reparere den tilsluttede konto, der ikke synkroniseres.
Microsoft beder aldrig om din adgangskode via mail.


kaj-emil
Abonnent

    Hej

    Som jeg læser dit yderst interessante spørgsmål, har du oprettet en Microsoft konto med gmail.com mailadresse og ikke en Microsoft (outlook, hotmail eller live), og dette vil Microsoft have bekræftet:

    Prøv at logge dig på din Microsoft konto – med nedenstående link – og brug din gmail.com mail adresse, og fortæl gerne hvad der sker (kan du se dine mails? (der ligger på Googles gmail-server)), eller vil Microsoft tilbyde dig en ny mail-adresse, det vil være meget interessant at vide.

    https://outlook.live.com/owa/
    Med venlig hilsen

    Kaj-Emil

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.