Microsoft Office 2007 fejl.

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 1 måned siden.
Oprettet af
4930125692
Abonnent

Jeg kan pludselig ikke åbne links i min e- mails i Office 2007. Jeg får fejlmeddelelsen ” Handlingen er afbrudt på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemoperatøren.” Jeg har samme fejl på begge mine maskiner. De kører begge Windows 10, men den ene er 32 bit og den anden kører 64 bit.

Jeg ved godt at 2007 er et gammelt program efterhånden, men det har kørt fint indtil nu. Skal jeg ud og investere i nyere Microsoft Office eller er der nogen der har en god løsning på dette. Jeg vil jo helst beholde 2007 da jeg har en del regnskab og dokumenter liggende her!!!!

4930

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej

    Det kan blive lidt udfordrende, for Microsoft tager ikke længere hensyn til Office 2007, når de laver ændringer i Windows. Her er det en sikkerhedsforbering, der giver problemet. E-post er notorisk risikable – mange af de værste virus og svindelnumre er kommet ad den vej. Der vil ikke komme flere sikkerhedsopdateringer til Outlook 2007, så mit bedste råd er at skifte til et nyt program, f.eks. eM Client:

    https://fordelszonen.komputer.dk/programmer/em-client-free

    Rent bortset fra sikkerhedsrisikoen ved at bruge et gammelt postprogram er problemet sandsynligvis til at løse. Der findes flere metoder, lad mig starte med de nemmeste:

    1) Kør en reparations-installation af Office-pakken.

    2) Skift standardbrowser til Internet Explorer, genstart computeren, og prøv igen. Hvis det løser problemet, kan du derefter sætte standardbrowseren til den, du egentlig vil bruge.

    Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.