Mit mailprogram er forsvundet, Outlook 365

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  birgit kastrup 3 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
birgit kastrup
Registreret bruger

Jeg kan ikke modtage svar på min mail. Brug venligst [email protected]

Mvh Birgit

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Birgit

    Kan du være mere præcist med spørgsmålet? Er det et problem med at logge på Outlook.com, eller handler det om at et lokalt installeret Outlook er forsvundet?


    birgit kastrup
    Registreret bruger

      Det lokalt installerede Outlook er forsvundet. Outlook er der, men jeg får beskeden: “Der er ikke adgang til Outlook datafiler”. Både indgående og udgående mails, kontaktpersoner er væk.

      Så vidt jeg har fundet ud af, ligger .pst filerne i: Filhåndtering/Dokumenter/Symantec/Outlook-filer/ [email protected]   med datoen 21.05.2020 kl. 23,30  1.596.641 kb.

      Men der ligger også følgende fil under Filhåndtering/Dokumenter/Outlook-filer: Outlook-datafil –  SupportProfile_1.pst af 24.05.2020 265 kb. Denne fil ligger hvis jeg åbner outlook.

      Spørgsmålet er hvordan jeg får den installeret på sin plads igen, så mit outlook virker igen.

      Håber I kan hjælpe.

       

      Vedhæftede filer:
      1. Outlook-datafil.docx

      birgit kastrup
      Registreret bruger

        Hej Henrik Clausen,

        Desværre kunne I ikke hjælpe mig med mit problem.

        Men heldigvis har jeg fået hjælp af Microsoft support, så nu er jeg oppe at køre igen.

        Med venlig hilsen

        Birgit Kastrup

         

        Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.