Jeg kan ikke modtage svar på min mail. Brug venligst [email protected]
Mvh Birgit
Hej Birgit
Kan du være mere præcist med spørgsmålet? Er det et problem med at logge på Outlook.com, eller handler det om at et lokalt installeret Outlook er forsvundet?
Det lokalt installerede Outlook er forsvundet. Outlook er der, men jeg får beskeden: “Der er ikke adgang til Outlook datafiler”. Både indgående og udgående mails, kontaktpersoner er væk.
Så vidt jeg har fundet ud af, ligger .pst filerne i: Filhåndtering/Dokumenter/Symantec/Outlook-filer/ [email protected] med datoen 21.05.2020 kl. 23,30 1.596.641 kb.
Men der ligger også følgende fil under Filhåndtering/Dokumenter/Outlook-filer: Outlook-datafil – SupportProfile_1.pst af 24.05.2020 265 kb. Denne fil ligger hvis jeg åbner outlook.
Spørgsmålet er hvordan jeg får den installeret på sin plads igen, så mit outlook virker igen.
Håber I kan hjælpe.
Vedhæftede filer:
Hej Henrik Clausen,
Desværre kunne I ikke hjælpe mig med mit problem.
Men heldigvis har jeg fået hjælp af Microsoft support, så nu er jeg oppe at køre igen.
Med venlig hilsen
Birgit Kastrup