Nedbrudt outlook-mail

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
nesral-b053cbada5
Abonnent

Jeg er desværre komme til at slette en pst-fil knyttet til min mailadresse. Herefter virker min outlook-mail ikke som hidtil for denne mailadresse. Men den virker fortsat for 2 andre af mine mailadresser.

Først meldtes fejlen “0x8004010F”. Forsøg på fejlrettelse jf. anbefalede fremgangsmåder mislykkedes.

Herefter kommer meddelelsen: “Mappesættet kan ikke åbnes. Serveren er ikke tilgængelig. Kontakt administratoren, hvis tilstanden fortsætter”. Det er nok mig selv, der er administratoren, så her er ingen hjælp at hente.

Så bedes der om adgangskode til outlookdatafil. Den kender jeg ikke.

Så er der i menulisten dukket en engelsk menu op med menuerne “INBOX-Sent-Drafts-Arkiv”.

Kan nogen hjælpe mig med at få rettet op på dette kaos og få min mail-outlook til igen at fungere ?

Hilsen fra Nesral til pågældende.

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Nesral

    Har du også slettet og genoprettet den profil, der havde den forsvundne .PST-fil? Det vil blive nødvendigt at indtaste dine kontooplysninger igen, men jeg vil tro, at det løser problemet.

    Hej Henrik.

    Nej, jeg har ikke slettet og genoprettet nogen profil.

    Skal jeg det ? – og i givet fald hvordan ?

    Eller skal jeg indtaste kontooplysninger ? og i givet fald hvordan ?

    Hvis jeg gør det ene eller det andet forsvinder så hele min historik ? (så jeg ikke kan se tidligere korrespondance).

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Historikken forsvandt med PST-filen, den lå der.

      Ja, gå ind i Outlook og slet den profil, der var tilsluttet den forsvundne PST-fil. Opret så en ny profil. Her får du brug for at indtaste navn, adresse, adgangskode mv. til din postkonto.

      Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.