Outlook henter ikke post

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 uger siden.
Oprettet af
emilc
Registreret bruger

Programmets navn: Office pakke 365 – outlook
Spørgsmål:

Outlook er installeret sammen med den øvrige office pakke som virker.

Outlook henter mails fra 2015, men ikke fra det seneste år.

Bruger you see som internet udbyder. You see mail virker.

Computeren er helt ny.

Er der nogen der har et forslag til løsning

Mvh

Jan Christensen

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Jan

    Jeg tillod mig lige at flytte dit indlæg til det rigtige sted, og justere emnet.

    YouSee kører med den gamle POP3 metode til at hente post, og der må være gået noget galt i opsætningen, så Outlook tror at posten på serveren allerede er læst.Nu bruger jeg ikke selv Outlook, så jeg har ikke mulighed for at hjælpe med de konkrete detaljer, men jeg tænker, at der må være en indstilling i din Outlook-profil, der siger noget i retning af “Hent kun ny post”. Det kan være gemt under Avanceret, sammen med “Gem en kopi af meddelelserne på serveren”, som omtalt her:

    https://support.microsoft.com/da-dk/topic/s%C3%A5dan-konfigureres-en-internetmailkonto-i-outlook-2013-eller-2016-3d900107-3c86-a326-6b8c-f214d10a6017

    Ud over det må jeg henvise YouSee support for at finde en løsning. Det er værd at være opmærksom på, om du kopierede Outlook-indstillingerne helt fra bunden, eller installerede den fra ny.

    Du skal være abonnent for at skrive et indlæg