Outlook (365) lukker ikke og kan ikke åbnes igen

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
claus56
Registreret bruger

Har i længere tid haft det problem, at hvis jeg lukker Outlook i krydset, så lukker det ikke alligevel. Via Joblisten kan man se at det stadig kører, MEN man kan ikke åbne det igen, før computeren har været slukket eller man har “slået programmet ned” i Joblisten. Når jeg lukker computeren, som kører opdateret win10, viser den, at Outlook stadig kører i baggrunden og spørger om jeg vil lukke computeren alligevel. Vælger jeg at gøre det, kan Outlook så startes igen næste gang jeg tænder computeren

Et lidt irriterende problem, som må kunne løses ??

Nogle forslag?

Åbn joblisten og luk programmer der. Også outlook.


claus56
Registreret bruger

    Jo tak, men problemet er bare det samme hver gang jeg åbner pc’en og har brugt Outlook

     

    Det må være en fejl i programmet/Windows

     

    vi ser

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Mon du har nogen udvidelser installeret i Outlook? Antivirusprogrammer kan have udvidelser, der hjælper med at opdage og kassere farlig post.

      Hvis problemet ikke ligger der, skal du lave en reparation af Office-installationen. Nu bruger jeg selv LibreOffice, så jeg kan ikke give en præcis vejledning. Men jeg mener, at Tilføj/fjern programmer tilbyder muligheden.

      Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.