Outlook 365 send/modtag fejl

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 5 måneder siden.
Oprettet af user-590494
user-590494
Abonnent

Hej

Selvom Outlook både sender og modtager som den skal, så får jeg konstant følgende fejlmeddelelse:

Opgaven ‘[email protected] – sender’ rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : ‘Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Kontakt serveradministratoren eller internetudbyderen, hvis problemet fortsætter. Serveren svarede: 550 5.1.0 OQqYiyKcQQROg <> sender rejected [Stofa-25404]’

Stofa har ingen løsning på problemet

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Sært. Mon du har en Dell computer med SmartByte installeret? Det kan give den fejl.

    Hvis det er tilfældet, skal du slå SmartByte fra.

    user-590494
    user-590494
    Abonnent

      Hej Henrik

      Tak for svaret

      Jeg har hverken Dell computer eller SmartByte installeret.

      – Men nu har jeg løst problemet ved at lave en ny profil i Outlook.

      Og det gjorde det, selvom jeg havde prøvet alle indstillinger i den gamle profil

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Fint – jeg har hørt om korrupte Outlook profiler før, og vil huske din erfaring.

        Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.