Efter en oprydning af min PC (Windows 10) med WashAndGo kan jeg ikke længere se meddelelser fra min tilknyttet gmail-konto i Windows mail app – hverken indbakke, sendt mail eller nogen af de andre mapper. Jeg får bare denne meddelelse: “Der er intet ankommet endnu”.
Prøv at fjerne kontoen fra Windows Mail, og opret den så igen.
I “administrer konti” klikker jeg på min gmail-konto og får muligheden “fjern kontoen fra denne enhed”. Betyder det, at min gmail-konto vil blive slettet fra min computer? Det vil jeg under ingen omstændigheder! Jeg vil kun fjerne den fra Windows Mail selvfølgelig.
Ok Henrik,
efter jeg havde læst lidt mere om at fjerne en mailkonto fra Windows Mail tog jeg modet til mig og trykkede på “fjern kontoen fra denne enhed”. Bagefter kunne jeg på sekunder tilføje min gmail-konto igen, og nu fungerer alt upåklageligt som før. Tak for din hjælp!
Selv tak – og finten her er, at posten aldrig forlader Gmail kontoen. Den bliver bare vist i Mail, men er ikke hentet ned lokalt. Og hvis du har lige så meget post som mig, sparer det dig for mange gigabyte diskplads 🙂