Thunderbird

Ikke løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  komix 5 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
komix
Abonnent

Jeg kan ikke modtage e-mail , (jeg bruger Thunderbird), nu har jeg slettet Thunderbird, og vil installere det igen,

men det kan jeg ikke. Jeg søger hjælp for at få det installeret igen ?

hilsen Erik

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Erik

    Hvilket postsystem bruger du, og hvilken fejl får du, når du prøver at installere Thunderbird?


    komix
    Abonnent

      Hej Henrik.    Postsystem ?

      Den Downlouder så er den lagt på computeren, og der er kryds i start automatisk, men det sker ikke noget.

      Der er kommet logoen i bunden af skærmen, som jeg trykker på. Der står Thunderbird Mail-Google Talk-

      [email protected]

      Konti

      Vis indstilling for denne konto. opret ny konto Mail,  Chat,  Nyhedsgruppe

       


      komix
      Abonnent

        Hej Henrik. Indgående post (POP3)  Udgående Post (ASMTP)

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Tak. Kan du starte Thunderbird nu? Kunne jeg få dig til at vedlægge et skærmskud eller to?

          Hvis du kan starte Thunderbird, vil jeg gerne se serverindstillingerne.


          kaj-emil
          Abonnent

            Hej Erik

            Fejl kan ligge flere steder. Prøv inden skylden bliver “kastet på” mailprogrammet (Thunderbird), at undersøge om der er problemer med serveren.

            Gør følgende:

            Din mail-server hedder turbopost.dk og den er supporteret af YouSee. Til denne hører en Webmail-adresse, den finder du her:
            https://profil.yousee.dk/?context=mail
            Indsæt heri dit Brugernavn (mail-adresse) og Adgangskode (Password).

            Der er flere der har haft problemer med mail-serveren turbopost.dk se her:
            http://dk.edb.internet.software.mail-news.narkive.com/mU7to0kj/turbopost

            Her er linket YouSee’s opsætning af mail, bemærk her, at YouSee foreslår port 995 og ikke 110 til indgående post (POP3).
            https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/manuel/windows-mail og
            https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/manuel/serveroplysninger

            Med venlig hilsen

            Kaj-Emil


            komix
            Abonnent

              Hej Kaj-Emil.

              Jeg har fået løst problemet, og bruger stadig Thunderbird.

              Hilsen

              Erik

              Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.