Videresend mail fra office outlook 2010 til anden mailadresse

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  BMP 2 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
BMP
Abonnent

Hej

Jeg har fået et problem, jeg har office outlook 2010 installeret som mail program, og jeg vil gerne videresende mail fra outlook til gmail, hvordan gør jeg det lettest.

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hvis du vil have posten videresendt automatisk, skal du gøre sådan:

    https://support.microsoft.com/da-dk/office/aktiver-eller-deaktiver-automatisk-videresendelse-i-outlook-com-6246987c-6c8f-4144-b255-14fc07007dad

    Hvis du mener manuelt., brev for brev, er der en knap i brugerfladen til det. Jeg har dog ikke mulighed for at skaffe et skærmskud af det fra Outlook 2010.


    BMP
    Abonnent

      Hej igen

      Linket du har sendt er desværre ikke til outlook.com, anvisningerne svarer ikke til det som er i office outlook 2010

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Jeg må have været træt, da jeg forvekslede Outlook med Outlook.com – beklager!

        Outlook-programmet har et veludviklet værktøj til at sætte filtre og andre regler op. De ligger i Hjem > Regler > Managerregler og advarsler. Da jeg ikke bruger Outlook selv, har jeg ikke mulighed for at give en mere detaljeret vejledning til det.


        BMP
        Abonnent

          Hej

          Jeg er ked af det, men jeg kan ikke finde ” Hjem > Regler > Managerregler og advarsler” hvor skal jeg lede?? Jeg har kigget i outlook, og c: drevet uden resultat.

          Forummet 'E-MAIL' er lukket for nye emner og svar.