CDex Musik programmet fra 2020-06 giver fejl Application.Bundler.FusionCore.AD

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
voldsen8471495603
Registreret bruger

Hej med jer

Har forsøgt at installere CDex fra det nye blad 2020-06; men mit BitDefender antivirus program giver mig en advarsel om at der er:

Application.Bundler.FusionCore.AD

Hvad betyder det, så vidt jeg kan se er det noget med at man får mere installeret end man lige forventer og kan få Adware og andet snavs på computeren.

Så jeg har afinstalleret det igen.

 

Steffen Nielsen
Steffen Nielsen
Komputer for alle

    Kære voldsen,

    Der er ikke noget at være bekymret over, så længe du takker nej til de tilbud, du får i løbet af installationen. Selve Cdex er ufarligt, og advarslen gælder udelukkende det faktum, at programmet tilbyder ekstra programmer.

    Mvh,

    Steffen Nielsen

    Komputer for alle

     


    niels-henrik
    Registreret bruger

      Jeg synes der er så meget med at man bliver lokket til sætte et kryds eller at skulle slette et flueben et sted for ikke at risikere at man har jagt ja til at købe et program eller tegne et abonnement eller sagt ja til ad donere et beløb til program udvikleren.

      Jeg synes edb verdenen er så fyldt faldgruber og uærlighed.

      Niels-Henrik

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Jaeh, det flytter sig hele tiden. CDex er et program, jeg har brugt gennem en del år. I sig selv har programmet intet skidt, og det valgfrie tilbud under installationen er sådan set heller ikke skadeligt. Det er en vigtig del af vores arbejde at sortere i den slags, og at give klar besked om hvad man skal slå fra under installationen.

        Forummet 'FORDELSZONEN' er lukket for nye emner og svar.