Fejlmeddelelse i Win10 efter afprøvning af BitDefender Threat Scanner

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
draupner
Registreret bruger

Hej.

Efter at have downloadet og afprøvet ovennævnte program fra Fordelszonen får jeg nu en irriterende fejlmeddelelse på skærmen hver gang jeg lukker Win10 ned.

Jeg har vedlagt et screenshot af beskeden, og på trods af utallige forgæves forsøg med diverse oprydningsapps – som alle lover guld og grønne skove mht. at fjerne efterladenskaber fra tidligere programmer – bliver den ved med at dukke op på skærmen lige før Win10 lukker ned.

Så vidt jeg har kunnet finde ud af indtil nu, har den ikke resulteret i nogen ’særheder’ i Win10’s opførsel udover altså at den dukker op ved hver nedlukning af systemet. Det er endnu ikke lykkedes mig at lokalisere den dump-fil, som der henvises til i meddelelsen… Heller ikke ved at søge i registreringsdatabasen…

HJÆLP!

 


draupner
Registreret bruger
    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Hej

      Problemet her er sandsynligvis SpyBot, der har et samarbejde med BitDefender. Og løsningen er at opdatere (eller afinstallere) SpyBot. Den seneste version kan hentes her:

      https://www.safer-networking.org/download/

      Beklager det sene svar – det illustrerer vigtigheden af, at spørgsmål lægges i den rigtige kategori…

      Forummet 'FORDELSZONEN' er lukket for nye emner og svar.