FolderMove blokeret

Løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  svend frandsen 4 år siden.
Oprettet af
svend frandsen
Abonnent

Jeg vil installere FolderMove Free fra fordelszonen, men download bliver ikke gennemført. Hvis jeg så forsøger direkte download fra andre kilder, så bliver installation blokeret. Hjælp!

Svend Frandsen

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Svend

    Det lyder som om dit antivirus program kommer på tværs – hvilket bruger du?

    Og kan jeg få dig til at tage skærmskud af, hvordan det præcist blokeres, hvilken besked, du får? Det vil være en stor hjælp til at sætte fingeren på problemet.


    svend frandsen
    Abonnent

      Hej Henrik.

      IT-verdenen er ejendommelig. Da jeg fik dit, svar prøvede jeg at installere fra https://foldermove.com. Det lykkedes, men til gengæld kan jeg ikke åbne programmet. (vedhængte skærmskud)

      Jeg kører W 10 (1903), og mit antivirusprogramer hedder ESET Security.

      Vedhæftede filer:
      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Ja, det er en underlig verden… Efter 20 år er det stadig forbløffende, hvordan der bliver nye problemer at opklare 🙂

        Her ser det ud til at Windows som sådan forhindrer dig i at installere programmet. Hvis du åbner Apps og funktioner (skriv det i søgefeltet), er øverste punkt Vælg, hvor apps skal hentes. Se om listen er sat til Kun Microsoft Store? I så fald skal du ændre det til Hvor som helst. Jeg vedlægger et skærmskud.


        svend frandsen
        Abonnent

          Hej Henrik

          Det er godt nok en gammel sag, men jeg har været lidt ude af drift….. og er ikke kommet videre med problemet med FolderMove Free.

          Jeg har prøvet at slå både antivirus og firewall fra, men ke kan stadig ikke downloade.

          Har selvfølgelig fulgt dine anvisninger til punkt og prikke.

          vh

          Svend Frandsen

          HenrikClausen
          HenrikClausen
          Komputer for alle

            Hej Svend

            De sidste par uger har også været lidt usædvanlige for os. Men nu er omstillingen til hjemmearbejde gennemført, så nu er der tid til at svare på de (rigtig mange) spørgsmål, vi har fået på det seneste.

            Du har vel givet den tilladelse til at installere apps fra “Hvor som helst”, jeg foreslog?

            Og har du prøvet med den allernyeste version fra producentens hjemmeside?


            svend frandsen
            Abonnent

              Det virkede denne gang. Tak for hjælpen.

              Svend Frandsen

              Forummet 'FORDELSZONEN' er lukket for nye emner og svar.