Ingen svar-mail ved tilmelding til Sikkerhedsalarm.

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  fabianjt 4 år siden.
Oprettet af
fabianjt
Abonnent

I forsøg på at tilmelde mig den gratis Sikkerhedsalarm, får jeg ingen svar-mail med link til godkendelse, og efter 60 sec. timer godkendelsesmuligheden ud. Mailadressen jeg anvender er korrekt og jeg har kontrolleret mappen for uønsket mail.

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej

    Vi har konstateret, at nogle postsystemer hos internetudbydere har problemer med at tale pænt til vores postsystem. Hvilket postsystem (internetudbyder) bruger du?


    fabianjt
    Abonnent

      Hej.

      Supplerende kan jeg oplyse at min internetudbyder er “Yousee”.

      Mailserver er “One.com” og mail-program er “Outlook” i Microsoft office 2010.

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Tak. Vi har præcist konstateret problemet med YouSee, og vil foreslå at du opretter en support-sag hos dem. Hvis de så melder tilbage, at vi skal ændre noget, tager vi os af det.

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Nu har vi rettet en fejl i teknikken, der fik e-mail til at forsvinde. Så prøv igen!


          fabianjt
          Abonnent

            Hej.

            Jeg har nu prøvet adskillige gange, men desværre med samme negative resultat.

            Ingen svarmail, og muligheden for bekræftelse timer ud efter 60 sec.

            Forummet 'FORDELSZONEN' er lukket for nye emner og svar.